Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
hu
Kategóriák / Termékek

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek
www.bambio.hu

(Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek)
Frissítve: 2024. október 9.

Bevezetés
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Üzemeltetői adatok
A bambio.hu webáruházat az Ökomarket Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. fejleszti és üzemelteti.
Az üzemeltető cég adatai
Székhely:                  1044 Budapest, Székesdűlő sor 23.
Adószám:                  22988616-2-42
Cégjegyzékszám:       01-09-989503
Telefonszám:              06-30-590-9243
Email cím:                 bambio.hu@gmail.com
Kibocsátó cégbíróság:     Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság

Általános adatok

A bambio.hu webáruház által forgalmazott termékek köre: biosamponok és hajápolási termékek, bio- és naturkozmetikumok, testápolási termékek étrendkiegészítők.
A szerződés nyelve: magyar.
A szállítás várható teljesítése: A rendeléseket cégünk 1-3 munkanapon belül tudja teljesíteni.

Regisztráció
A bambio.hu webáruházban történő vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. A regisztráció azonban kényelmesebbé teszi a vásárlást. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni. A belépést követően a vásárlónak lehetősége van több szállítási cím megadására (pl. munkahely, otthon), illetve a korábbi megrendelések megtekintésére.

A termék kiválasztása és a kosár
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban kezelhetők. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával, és a „Frissít” link megnyomásával. A „Törlés" linkre kattintva a termék teljesen törlődik virtuális kosarából.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Rendelés/Vásárlás
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra, ahol az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló:

1.    Regisztráció
2.    Szállítási és számlázási cím megadása
3.    Szállítási mód kiválasztása
4.    Fizetési mód kiválasztása, kuponok érvényesítése
5.    Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése megjegyzés megadási lehetőséggel
6.    Fizetés (bankkártya fizetés esetén, lásd fizetés fejezet)

A pénztár gomb megnyomása után a Vásárlónak lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (jelenleg csak futárszolgálat által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás).

Kedvezmények, kuponok
A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével – hasonlóan az ajándékutalványhoz – csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kuponok felhasználásakor a kupon kódját kell megadni a kosár tartalma alatti üres rubrikában, majd az „Küldés” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke. A rendelés véglegesítését követően nincs mód az utalvány utólagos beszámítására. Az utalvány készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges. A fel nem használt összegrész elveszik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. A hibás rendelés törlését a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.

Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. Csomagolási költséget a biosampon.hu nem számol fel.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00 - 14:30 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól.

Fizetés
A vásárlás összegének kiegyenlítése:
- utánvéttel (készpénzben vagy bankkártyával a futárnak),

- előzetes bankkártyás fizetéssel (OTP SimplePay) vagy

- előzetes banki átutalással
lehetséges.

- személyes átvétel esetén előre fizetéssel (online OTP SimplePay vagy Banki átutalás).

Utánvétes fizetés esetén a csomag díja az átvételkor fizetendő közvetlenül a futárnak készpénzben vagy bankkártyával.

Bankkártyás (SimplePay) fizetés  a bambio.hu oldalán történik, melynek hátterét az OTP bank biztosítja. Mindhárom fizetési mód teljesen biztonságos.

Banki átutalás esetén a csomag feladása a megrendelés értékének beérkezése után történik.
Átutalási információk
Cég neve:                   Ökomarket Kft.
Bankszámla szám:     11701011-20003476  (OTP Bank)
Külföldről történő utalás: IBAN: HU69 1170 1011 2000 3476 0000 0000,  SWIFT: OTPVHUHB
Megjegyzés rovat: Kérjük tüntesse fel a rendelés számát!

Megrendelés visszaigazolása
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Megrendelés módosítása, törlése
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (email: bambio.hu@gmail.com).

Szállítás, kézbesítés
A megrendelések állapota ellenőrizhető a „Fiók” linkre kattintva (a lap tetején jobb oldalt a „Kilépés” menüpont mellett, majd a Rendelések - „Korábbi rendelések” link) az adott megrendelés számára kattintva. A funkció kizárólag a belépés után érhető el. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld.

A vásárló köteles a termékek átvételekor a csomag sértetlenségét ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Probléma esetén a vásárlónak jegyzőkönyv rögzítését kell kérnie. Továbbá cégünk ügyfélszolgálatát e-mailben értesítenie kell, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

GLS Futárszolgálat (házhoz szállítás)

Szállítás díja belföldön

13.999 Ft-ig 1.200 Ft
14.000 Ft-tól 0 Ft

A feltüntetett bruttó szállítási díjak minden költséget tartalmaznak! Nincs pl. külön utánvét díj.
A rendelt termék(ek)et általában a rendelés napját követő 2. munkanapon veheti át.

Szállítás díja külföldre, a rendelés összegétől függetlenül.
Külföldre történő szállítás kizárólag előre történő banki átutalással vagy bankkártyás fizetéssel lehetséges.


(EU 1. zóna)

Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország
Szállítási idő: 2-5 munkanap.
 
5.600 Ft

(EU 2. zóna)

Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária
Szállítási idő: 3-6 munkanap.
 
5.800 Ft
 

(EU 2. zóna, vámkezelés szükséges!)
Liechtenstein és Svájc
A szállítási díjon felül fizetendő a vámkezelés díja is!

18.600

(EU 3. zóna)

Dánia, Franciaország, Olaszország, Írország
Szállítási idő: 4-8 munkanap.
 
9.400 Ft

(EU 3. zóna, vámkezelés szükséges!)

San Marino, Vatikán, Monaco (és Nagy-Britannia)
A szállítási díjon felül fizetendő a vámkezelés díja is!
 
22.100 Ft

(EU 4. zóna)

Litvánia, Lettország, Spanyolország, Svédország, Észtország, Málta, Görögország, Portugália, Finnország.
Szállítási idő: 4-9 munkanap.
 
11.500 Ft

(EU 4. zóna, vámkezelés szükséges!)

Norvégia 
A szállítási díjon felül fizetendő a vámkezelés díja is!
 
24.200 Ft


A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A terméke(ke)t ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át.

Házhoz szállítás szállítási mód esetében a vásárolt termékek össztömege nem haladhatja meg a 25 kilót. A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát elérésére. Erről utólag - a rendelés feladását követően - telefonon vagy e-mailben értesítjük a vásárlókat.
A biosampon.hu külföldre is (EU tagállamok) szállít. Külföldi megrendelés esetén minden esetben előre kell fizetni a rendelést, illetve a szállítási költséget. Külföldre történő szállítás esetén telefonon és/vagy e-mailben értesítjük a szállítási költségről a csomag feladása előtt.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Garancia, szavatosság
A cégünk által eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet) megfelelő szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Tájékoztatást a vásárló cégünk ügyfélszolgálatától e-mailen is kérhet.

Elállás
Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. Vásárlónk a szerződéstől az áru átvételét követő 14  napon belül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható! Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát cégünk legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríti
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli.

Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014 (II. 26.). Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Amennyiben vásárlónk élni kíván elállási jogával, a rendelés számának megjelölésével köteles cégünket e-mailen vagy postai úton értesíteni. Postai úton küldött értesítőt ajánlott küldeményként kell feladni, mert a postára adás dátuma csak így igazolható. Ilyen esetben cégünk a postára adás időpontját veszi figyelembe. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül.

A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk telephelyének postai címére (1044 Budapest, Székesdűlő sor 23.). Ilyenkor a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie.
Cégünk telephelyén történő személyes átvétel nem minősül távollévők között megkötött szerződésnek.

Felelősség korlátozása
Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
•    Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a biosampon.hu akadálytalan működését és a vásárlást
•    Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
•    Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése
•    Bármely szoftver nem megfelelő működése
•    Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei
Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a bambio.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A bambio.hu-t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a bambio.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.

Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.

Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.